Thuiskomen bij jezelf in de Auvergne

Woensdag 13 mei start onze eerste retraite van dit jaar. ik kijk er naar uit om deze terug te begeleiden samen met mijn gast-therapeut Pol Bruneel.
De volgende retraite gaat door van woensdag 24 juni tot zondag 28 juni. An Guillemont is hier mijn gast-therapeut.
An is mijn lerares reading & healing en Golden-Age-Reiki. An zag me groeien van ‘leek’ naar een spiritueel bewuste persoon en stimuleerde me om WalkWise op te starten!
Ik ben supertrots dat zij samen met mij deze retraite gaan verzorgen.
Tijdens deze bewustzijnsretraite creëren we samen een veilige en rustige ruimte waarin je kunt vertragen, verdiepen en opnieuw verbinding maken met jezelf.
Deze retraite is bedoeld voor iedereen die verlangt naar meer rust, helderheid, aanwezigheid en innerlijke balans.
Wat mag je verwachten?
- meditatie en stilte
- ademhalings- en aardingsoefeningen
- reflectie en bewust aanwezig zijn
- tijd in de natuur
- verbindende momenten in kleine groep
Wil je hier meer over weten, contacteer me of kijk eens naar mijn website: https://www.walkwise.be/retraites-workshop-in-de-auvergne/
Review van vorig jaar:
Waar moet ik beginnen?… Mijn retraite kwam geen moment te vroeg, op persoonlijk vlak, werkvlak, familievlak klikte ik niet meer… Ik had geen zelfvertrouwen meer, de vraag die veel mensen zichzelf stellen ‘Ben ik wel goed genoeg voor iedereen?’ en het antwoord dat je er altijd op geeft ‘Neen, je bent niet goed genoeg’ was voor mij een grote trigger. Ik vluchtte weg in mijn werk en in sport. Dit zonder stil te staan en te luisteren naar wat mijn lichaam, het universum en ook mijn trouwe viervoeter me wilde vertellen…
Ik leerde tijdens de retraite wat rust betekent en hoe belangrijk dit is. Ik leerde stil te staan bij de natuur en de dieren en heb mogen ondervinden dat deze twee heel veel voor mij betekenen. Ik leerde mediteren en besef nu wat een grote meerwaarde dit is.
Lukt het me altijd om de kalmte te bewaren? Zeker niet maar door de oase van rust die ik leerde kennen kan ik er gemakkelijk terug naar toe gaan. De variatie van wandelen en workshops zit perfect. Je leert jezelf kennen op een intense, positieve manier en bovenal leer je echt voelen (niet denken)… Voor mij is deze retraite een begin van een nieuw leven, het begin van iets heel moois!
Ik voelde me bij Kathleen en haar man meteen op mijn gemak, een echte thuis! De lekkere maaltijden die ze klaarmaakten waren allemaal gevuld met boeiende gesprekken. Gedurende mijn verblijf was er geen tijdsdruk, geen rush, enkel pure rust. De rust dat iedereen wel eens vergeet maar die zo belangrijk is…
Ik kan niet genoeg benadrukken hoe dankbaar ik je ben!
Dikke dikke merci.


Herontdek je eigen ik
Contacteer ons